יום שני, 20 באפריל 2015

תיק הפקה

חלק א: הקדמה אישית
1.ספר לקוראים מי אתה , תוך שאתה מוסיף משהו מעניין על עצמך ועל תפקידך במסלול הניו מדיה.
תשובה: שמי עמית משה אני תלמיד כיתה יא' במגמת ניו-מדיה, התפקיד שלי במגמה הוא לערוך קטעי וידאו וכתיבת כתבות, חוץ מזה שהתפקיד הוא לערוך זה הפך להיות תחביב שלי במשך השנים.
2. באיזה תחום התמחית בשנתיים האחרונות במסלול
תשובה: התחום שהתמחיתי בשנתיים האחרונות במסלול בניו מדיה הוא לכתוב כתוב כתבות, לצלם ולערוך.


חלק ב:מסקנות ביניים מתהליך הלמידה
  1. מהן המסקנות העיקריות אותן למדת במסלול הניו מדיה תשובה: עולם המדיה הוא קשה ומסובך מאוד, צריך הרבה זמן וסבלנות ומחשבה יצרתית.
  2. כיצד אתה רואה את עצמך פעיל בתחום הניו מדיה בעתיד  תשובה: אני חושב להיכנס בתור עורך בתחום הניו-מדיה בעתיד, עריכה מעניינת אותי נורא ואני אוהב את היצירתיות שיש בעריכה.
  3. אילו מהדברים שלמדת בשיעור יישמת בפעילות האישית שלך ברשת וברשתות החברתיות תשובה: כתבות שכתבתי העלתי לרשתות החברתיות, חלק מהסרטונים שערכתי הועלו ליוטיוב ודאגתי לשתף את חברים שלי בהם שיצפו גם הם.

חלק ג: תקשורת ודמוקרטיה
1.איזה ענין ציבורי יש בנושאים בהן עסקת? בחר מתוכם 2 נושאים והסבר למה חשוב להביא לידיעת הציבור את הנושא תשובה: הכתבה הראשונה שלי, נפילה של אמפריה מילאנזית, זה נוגע בעניין הציבורי כיוון שישנם הרבה אוהדים של הקבוצה בארץ וזה כואב לראות את הקבוצה במצב קשה זה. הכתבה השנייה, ביקורת על הסרט גלדיאטור, לסרט יש הרבה מעריצים בארץ, וגם בן אדם שלא צפה בסרט, יכול לקרוא את הביקורת ולצפות בסרט בזכות זה.
2. אם נתקלת בבעיות  חוקיות או אתיקה עיתונאית במהלך עבודתך ואיך פתרת אותן? תשובה: לא, לא יצא לי להיתקל בבעיות חוקיות או אתיקה עיתונאית.
3.האם הכתבות שלך ממלאות את אחד מתפקידי התקשורת ? אם כן מהו וכיצד הן  ממלאת אותו?
חמשת תפקידי התקשורת: תשובה: כן, בכתבות שלי הוספתי הרבה פרשנות אישית, בנוגע למצבה של מילאן, ביקרתי את ההנהלה בכמה מקרים.
* סיקור ופיקוח – בעיקר את מרכזי הכוח.
*תיאום וקישור-פרשנות, ראיונות עומק, מידע שימושי.
* העברה תרבותית -העברת המורשת, הצגת נורמות.
*בידור
*גיוס – מסרי שכנוע - גיוס דעת קהל: פרסומת,  תעמולה ותעמולת בחירות.


חלק ד: פירוט 3-5 עבודות שבהן התלמיד היה מעורב לאורך תקופת הלימוד (שנתיים)
בחלק זה יציג התלמיד תוצרים מכתבות בולטות בהן השתתף. התוצר יכול להיות פסקה מסכמת של הכתבה, קטע וידאו או אודיו, או צילום סטילס מתוך כל כתבה. הוא יוסיף טקסט  המתאר את נושא הכתבה, תגובות שקיבל עליה ומסקנות שהסיק אחרי כתיבתה. כמו כן הוא
יצמיד קישור לכתבה המלאה לעיון נוסף.
תשובה:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה